tirsdag 23. mars 2010

Mandag 22.03.2010

Jobb uke på Montèr Raglamyr :D

I dag begynte jeg på jobb kl 08:00 og var ferdig kl 16:00 .

Dagen idag var jeg alene frem til 11:00 og den gikk ut på å tegne kjøkken til kunder i tegneprogrammet vårt Winner.
Jeg kommer til å legge ut litt bilder etterhvert som jeg får sendt dem over på mailen min slik at dere får ett lite innblikk i hva jeg driver med.

Jeg har også ryddet og tørket litt støv i utstillingene våre, sllik at det er ryddig å pent til kundene kommer.

Jeg hjalp også Leif Frode og Marianne med å pynte utstillingene med ting å tang fra Kremmerhuset på Amanda, slik at det blir litt mere hjemme koslig i kjøkkenene.

Vi holder også på å bestemme oss for hvilket gulv vi skal ha på det ene kyst kjøkkenet fra Sigdal hvor vi ikke klarer å bestemme oss helt. (Bilder kommer)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar