fredag 26. mars 2010

Fredag 26.03.2010

Idag begynte kl 11:00 og var ferdig 19:00,
deilig å få sove litt frempå.

Idag har jeg bare tegnet å øvd meg egentlig, vært veldig rolig til en forandring.











Jeg og Leif Frode var ute å hentet varer som hørte til i kjøkken avdelingen,
som vi fikk plassert i butikken å lagt tilbud på.

Vi har også ryddet på lageret vårt og funnet alle skap fronter og skuffe fronter
og lagt dem oppi en kasse, å satt dem i butikken til salgs for 150-200 kr per stk,
noe som er kjempe billig, siden det er kjempe flotte, ubrukte dører
som egentlig har en pris på over 1000 kr per stk!
Så om du trenger en kjøkken front eller en skuffe front som ikke er pen lengre,
så løp å kjøp :)

Marianne har fri idag men var her fra kl 08-12 så kom Leif Frode 12 og skal hjem kl 16,
så det tilsier at jeg skal være alene her for første gang de tre sisste timene :)


GOD HELG OG GOD PÅSKE :D

1 kommentar:

  1. Hei Inglin!
    Jeg ser av bloggen hvor dyktig du er blitt å tegne med winner. Interessant arbeidsplass hvor du får slippe til. Kjempe lykke til!

    SvarSlett